Kakovost v svetovalni dejavnosti
Ker je eden od ciljev dejavnosti svetovalnih središč odraslim zagotavljati kakovostne svetovalne storitve za izobraževanje in učenje, smo v letih 2007-2008 Andragoški center Slovenije in svetovalna središča razvili celovit model presojanja in razvijanja kakovosti v mreži vseh štirinajstih slovenskih svetovalnih središč za izobraževanje odraslih.
Uvajanje modela je del projekta Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izobraževanju odraslih od 2009 do 2011. Projekt financirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo RS za šolstvo in šport. Projekt se izvaja v okviru "Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013", razvojne prioritete "Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja" in prednostne usmeritve "Izboljševanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja".
V letu 2009 ob uvajanju modela za presojanje in razvijanje kakovosti v praktično delovanje svetovalnih središč posvečamo posebno pozornost usposabljanju sodelavcev svetovalnih središč za samoevalvacijo kakovosti svetovalnih središč. Ob tem smo opredelili skupnih sedem vrednot, skupno poslanstvo in vizijo. Vsako svetovalno središče je opredelilo tudi listino kakovosti in izjavo o kakovosti.
Še zlasti nas zanimajo zadovoljstvo odraslih s storitvami svetovalnih središč, vpliv na večjo vključenost odraslih v izobraževanje in učenje ter vpliv na večjo učinkovitost in uspešnost odraslih pri izobraževanju in učenju idr.