Model
Model presojanja in razvijanja kakovosti temelji na treh temeljnih ciljih svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih:
- na zagotavljanju dostopa do svetovanja za izobraževanje in učenje vsem odraslim, še posebno ranljivim skupinam,
- na zagotavljanju kakovostne svetovalne storitve za izobraževanje in učenje,
- na učinkovitih ukrepih za večjo vključenost in uspešnost odraslih v vseživljenjskem učenju.
V Modelu so opredeljena temeljna področja delovanja svetovalnega središča ter njim pripadajoči standardi kakovosti, kazalniki kakovosti in merila. Model sestavlja deset področij:
- potencialni svetovanci (ciljne skupine),
- osebje,
- viri, oprema, informacijske baze,
- svetovalni proces (temeljni proces),
- partnerstvo,
- informiranje in promocija,
- presojanje in razvijanje kakovosti,
- rezultati,
- učinki,
- vodenje, upravljanje in organiziranost.
Model predvideva povezano kombinacijo štirih pristopov za presojanje in razvijanje kakovosti - akreditacija, spremljanje, zunanja evalvacija in samoevalvacija.